Дослідження: Управління ризиками в епоху цифрових технологій

2016 рік став ще одним сенсаційним роком для сфери глобальної електронної комерції, враховуючи 2671 мільярд доларів в онлайн продажах. Електронна комерція безперечно відкрила двері до різноманіття конкурентних переваг і можливостей, але які ж існують ризики і як компанії справляються з ними?

Фонд електронної комерції спільно з Мазар розпочали дослідження задля визначення впливу глобальної електронної комерції на різноманітні галузі та кращого розуміння того, як компанії керують новими, глобальними можливостями та ризиками, що виникають.

E-commerce webpage corp click final.jpg

 

Ми заздалегідь вдячні Вам за приділений час 10-ти хвилинному опитуванню. Якщо Ви бажаєте отримати кінцевий результат дослідження - будь ласка, вкажіть Вашу електронну адресу в кінці опитування. Ваша персональна інформація не буде розповсюджуватися. Ми поважаємо Вашу приватність і хочемо завірити, що Ваша участь є анонімною та конфіденційною. 

Щоб дізнатися більше про Фонд електронної комерції перейдіть за посиланням.