Дослідження «Роль лідерства в корпоративній культурі в Європі»

Встановлення правильного корпоративного тону з самого початку вважається чи не найефективнішим засобом впливу на культуру в сучасному бізнесі. Подайте приклад і інші будуть його наслідувати. Однак результати дослідження з-поміж керівників європейських компаній сідчать про те, що це переконання не підкріплюється діями по відношенню до діяльності компанії.

Мазар із задоволенням представляє науково-дослідний звіт «Роль лідерства в корпоративній культурі в Європі», який був підготовлений спільно з Board Agenda та INSEAD. Це дослідження освітлює невідповідність між словами та вчинками - слід сподіватися, що ключові засади, які встановлюються вищим керівництвом, особливо генеральним директором, швидко поширяться серед учасників ради директорів та в компанії в цілому.

«Розуміння як бажаної корпоративної культури, так і фактичної має вирішальне значення, якщо вище керівництво прагне забезпечити ефективне управління та спрямованість всього бізнесу», - говорить Девід Хербінет, генеральний директор з аудиторських послуг в Мазар. «Більшість рад директорів мають оцінити, чи є їхня інформація з питань культури достатньо комплексною, структурованою та об’єктивною для незалежної оцінки, щоб задовольнити свої поточні та майбутні потреби», - коментує Ентоні Кері, голова ради правління в Мазар у Великобританії.

Corporate culture

Учасники дослідження

Опитування проводилося влітку 2017 р. серед 450 виконавчих директорів, фінансових директорів, голів правління, виконавчих та невиконавчих директорів, секретарів компаній, ризик-менеджерів та інвестиційних менеджерів. Респонденти представляли як приватні, так і публічно зареєстровані компанії з Великобританії та континентальної Європи.

Ключові висновки

  • Корпоративний тон від вищого керівництва: вірячи, що здійснювати вплив на корпоративну культуру може лише вище керівництво, зокрема генеральний директор, лише один із п'яти генеральних директорів переконаний, що приділяє необхідну кількість часу на вирішення питань корпоративної культури.
  • Сприйняття проти реальності: половина опитаних генеральних директорів стверджує, що вони «достатньо обізнані» щодо бажаної корпоративної культури, але лише п'ята частина переконана, що їхні ради директорів цілком дотримуються корпоративної культури.
  • Стратегічні прогалини та узгодження: половина респондентів говорить, що існують значні прогалини між стратегією та існуючою культурою або що не було відведено достатньо часу на їх узгодження. Проте інша половина вважає, що вони дуже точно узгоджують стратегію та корпоративну культуру, або те, що їх стратегія загалом відповідає культурі.

Загалом, висновки проведеного дослідження вказують на те, що незважаючи на усвідомлення важливості корпоративної культури для успіху бізнесу, ради директорів досі не змогли знайти спосіб змістовного обговорення корпоративної культури, і навряд чи включатимуть культуру як важливий елемент у своїй власній оцінці ефективності.

Для того, щоб дізнатися більше, включаючи 10 порад про те, як подолати культурний розрив, завантажте звіт дослідження нижче.

Документ

Board Leadership in Corporate Culture