Медіа барометр

Представляємо вашій увазі друге видання нашого ґрунтовного щорічного огляду медіа індустрії «Огляд світових тенденцій в епоху цифрових засобів інформації – аналіз фінансових наслідків та ризиків». Дослідження пропонує детальну картину історії медіа-індустрії, огляд її сучасного стану та прогнозує напрямки її майбутнього розвитку. Цього року число учасників нашого аналізу досягнуло 100 найбільших американських і європейських публічних медіа-компаній. Додатково ми приводимо огляд факторів ризику, що впливають на діяльність наших учасників.
Media Study 1

Враховуючи велику кількість наших клієнтів по всьому світу ми вважаємо, що професіоналам медіа-індустрії буде цікаво ознайомитися з детальним аналізом галузі, як в США так і в Європі. 

Наш аналіз фокусується на трьох ключових фінансових показниках - виручка , рентабельність і грошові ресурси - проводячи порівняння між ключовими підгалузями ЗМІ, а також між США і Європою.

Зміст

  • Глобальний огляд: яким шляхом ми прийшли до сучасної ситуації?
  • № 1: Виручка зростає в усьому світі насамперед завдяки рекламі та комунікаційної діяльності
  • № 2: Прибутковість залишається незмінною в той час як розмір чистого прибутку збільшився
  • № 3: Як медіа-компанії використовують свої грошові ресурси
  • Що нас чекає в майбутньому?

Крізь все дослідження ми приводимо аналіз основних факторів ризику, що впливають на діяльність медіа-компаній сьогодні.

Media Study 2
Media Study 2
Media Study 4

 

Головною позитивною знахідкою нашого аналізу є те, що медіа-індустрія продовжує зростати! Після непростого періоду, що розпочався після фінансової кризи 2008 року, схоже, що медіа-індустрія почала відновлюватись. Так в  США, зокрема, спостерігається стабільне зростання доходів: більш ніж на 7% у 2012 році в порівнянні з попереднім роком. В основному приросту сприяли нові медіа-компанії, такі як Facebook, Google і eBay. Проте, проблеми, звичайно, залишаються як для американських, так і європейських компаній, внаслідок значного регуляторного тиску, труднощів виявлення споживчого попиту на нові продукти та необхідності задовольняти потреби, що постійно змінюються.

 

Медіа барометр доступний на англійській мові за посиланням нижче.

Документ

Media barometer 2013