Зміни клімату: Роль банківського регулювання та нагляду

Мазар та Офіційний форум валютних та фінансових інституцій (OMFIF) пишаються тим, що створили глобальний звіт, який надає унікальну інформацію про поточні та майбутні еволюційні фінансові регуляції, спрямовані на попередження зміни клімату. Як корегуються політики в різних світових юрисдикцій для оцінки та контролю кліматичних ризиків? Як ці дії, можуть розвиватись в майбутньому? Дізнайтесь про це в нашому дослідженні та чекайте кардинальних змін у законодавстві.

Опитування центральних банків 33 країн та регуляторних органів у всьому світі показало, що 70% респондентів сприймають кліматичні ризики як важливе питання, яке потребує довгострокових рішень.

Зараз центральні банки сприймають зміни клімату як "головну загрозу" фінансовій стабільності

У звіті встановлено, що 70% респондентів вважають, що кліматичні зміни є основною загрозою для фінансової стабільності та будуть інтегрувати кліматичні ризики в наглядові практики та звичайні стресові тести.

Трохи більше половини центральних банків (55%) стверджують, що вони контролюють кліматичні ризики, а ще 27% повідомляють, що активно реагують на них. Але існують розбіжності з приводу відповідальності, 12% в цілому заявляють, що, хоча вони вважають зміни клімату як головний ризик, дії повинні вживатися з боку інших політичних інститутів, таких як урядові відомства.

Нормативні підходи до кліматичних ризиків

Центральні банки та регулюючі органи все більше інтегрують кліматичні ризики у свою діяльність. Просуваючись вперед, очікуються наступні дії:

  1. Оцінити кліматичні ризики як фінансові ризики в стрес-тестах
  2. Заохотити або обмежити фінансові розкриття, пов'язані з кліматом
  3. Встановити критерій стандартів стійкості зеленого фінансування / кредитування регульованими банками.

В той час як ініціативи «встановлення ринку», які передбачають виправлення ринкових невдач на фінансових ринках, набувають все більшої ваги, національні банки повідомляють, що вони обачні у використанні більш інтервенційних, "ринково-формуючих" пруденційних та грошових інструментів для формування клімату.

Очікується більше кліматичних стрес-тестів

Включення міркувань, пов'язаних з кліматом, у стрес-тести ще знаходиться на ранній стадії: лише 15% респондентів наразі включають міркування, пов'язані з кліматом, у свої звичайні стрес-тести фінансових установ. Але є тенденція до зростання, оскільки майже чотири п'яті (79%) заявляють, що мають намір це зробити у майбутньому.

Взяття на себе колективної відповідальності

Мазар та OMFIF вважають, що успіх будь-якої реакції на політику залежатиме від залучення всіх учасників ринку. Підбадьорююча співпраця вже розпочалася між регуляторами та приватним сектором через різні ініціативи. За допомогою цього опитування ми сподіваємося залучити лідерів фінансових послуг до конструктивного діалогу та ініціювати розмови про те, як найкраще сформувати порядок денний зеленого регулювання чи реагувати на зміни в регуляторній сфері. Взяття на себе колективної відповідальності за створення нових основ стійкої фінансової індустрії сприятиме створенню здоровішої економіки та справедливішого світу - амбіції, що лежать в основі мети Мазар.

ЗАВАНТАЖИТИ ПОВНИЙ ЗВІТ