Процедура зовнішніх скарг

Ми прикладаємо всі зусилля, щоб усе працювало. Якщо незважаючи на це, ви незадоволені, ви можете поділитися своїми зауваженнями, заповнивши наведену форму. Ми зв'яжемося з вами, аби спільно знайти рішення.

Ведення записів 

Центральний реєстр усіх скарг буде вестися відповідальним за забезпечення відповідності групи Mazars, що може звітувати перед національним виконавчим директором або незалежними директорами фірми.

Будь-які особисті дані, що надаються для цього, зберігатимуться лише протягом часу, необхідного для оброблення сигналу, що надійшов.

Mazars вживає всіх належних заходів, аби забезпечити захист інформації, зібраної в контексті Процедури зовнішніх скарг, у відповідності з Правилами конфіденційності та всіма застосовними законодавчими та нормативними актами.

Права доступу та зміни

Ви маєте право переглядати, заперечувати, коригувати дані, що стосуються вас, вимагати змінити або вилучити їх, якщо вони неправильні, неповні, застарілі, відповідно до застосовних законодавчих та нормативних актів про захист даних. Для реалізації такого права, будь ласка, скористайтеся Зовнішньою контактною формою.

Форма зовнішніх скарг