Глобальний комплаєнс та звітність

З послугами глобального комплаєнсу та звітності складне стає простішим

Якщо ви розширюєте свою діяльність за кордон, здійснюєте значні трансформації або ж просто потребуєте кращого розуміння комплаєнсу у світовому масштабі, ми запропонуємо рішення, що забезпечить новий рівень синергії, прозорості, ефективності та впевненості для вашого комплаєнсу і звітності у глобальному масштабі. 

Турботливі довірчі відносини 

  • Єдиний спеціально призначений радник 
  • Цілісна інтегрована команда 
  • Узгоджений глобальний стандарт 
  • Орієнтація на перспективні можливості 

Грамотні належно підготовлені фахівці 

  • Швидка адаптація та діловий підхід у роботі радників 
  • Компетентність з широкого кола бухгалтерських, податкових, юридичних та кадрових питань 
  • Місцеві експерти у більш ніж 95 країнах 
  • Підтримка від центрів передового досвіду з комплаєнсу 

Рішення, які підходять саме вам 

  • Фокус на вас та ваших потребах 
  • Правильне поєднання кадрів, процесів і технологій 
  • Новітні інструменти і технології 
  • Гнучкі масштабовані ресурси 

Наш підхід 

Що таке глобальний комплаєнс та звітність? 

На базовому рівні глобальний комплаєнс та звітність – це процес забезпечення дотримання організацією місцевого законодавства та відповідності вимогам до звітності у ході ведення діяльності у міжнародному масштабі. Це включає дотримання стандартів бухгалтерського обліку, податкового законодавства, відповідність вимогам нормативно-правових актів, також і нормативно-правовим актам, що стосуються найманих працівників, оплати праці та глобальної мобільності. 

Для багатонаціональних компаній глобальний комплаєнс та звітність пов'язані з витратою значних зусиль та інтенсивним використанням ресурсів. У кожній країні діють численні нормативно-правові акти, які часто мають складну структуру і постійно змінюються. Ефективний глобальний комплаєнс та звітність передбачає поєднання таких компонентів як знання місцевих особливостей, налагоджені процеси та координаційний механізм. 

У чому переваги послуг глобального комплаєнсу та звітності? 

З розширенням вашого бізнесу зростає потреба в ефективному моніторингу глобального комплаєнсу. Правильний партнер з глобального комплаєнсу та звітності допоможе підвищити точність та ефективність звітності, а також додасть впевненості та прозорості комплаєнсу. 

Єдина контактна особа координуватиме роботу команди місцевих експертів партнера з послуг з глобального комплаєнсу та звітності, які надаватимуть підтримку. Вони  допоможуть впровадити належний процес комплаєнсу та звітності у всій організації. 

Співпраця з партнером з глобального комплаєнсу та звітності дає такі переваги: знання місцевих особливостей кожного з ваших ринків, технологія централізованого моніторингу комплаєнсу та постійної відповідності вимогам до вашої звітності, а також рекомендації щодо використання належного комплаєнсу для стимулювання зростання бізнесу. 

Коли слід звернутися до постачальника послуг глобального комплаєнсу та звітності? 

Існує кілька причин для звернення до постачальника послуг глобального комплаєнсу та звітності. Можливо, ви бажаєте звести відносини з кількома місцевими партнерами до одних більш простих глобальних відносин. Можливо, ви здійснюєте фінансову трансформацію або вихід на міжнародний рівень, що призведе до появи нових зобов’язань у кількох юрисдикціях. Або ж просто відчуваєте, що додаткова зовнішня підтримка заощадить ваш час, кошти та нерви. Якою б не була ситуація, ми готові обговорити її з вами. 

Чому Mazars?

Турботливі довірчі відносини 

Ми налаштовані на турботливі довірчі відносини та позитивний і корисний досвід. Ми пропонуємо єдину контактну особу для усіх ваших потреб глобального комплаєнсу. Отже, відпаде потреба шукати спеціалістів у кожній країні. Завдяки унікальній інтегрованій моделі партнерства ми працюємо як єдина згуртована транскордонна команда, а це означає, що ви отримуєте незмінну якість у всьому світі, об’єднану команду, швидкий доступ до експертних знань, а також цілісне інтегроване рішення, а не серію розрізнених послуг. 

Наш підхід до глобального комплаєнсу відрізняється від інших. Багато хто розглядає глобальний комплаєнс лише як контрольний перелік зобов’язань – набір обмежень, ризиків і санкцій, обсяг яких постійно збільшується. Але не ми. Ми розглядаємо глобальний комплаєнс та звітність як можливість підвищити цінність бізнесу та зміцнити вашу репутацію, захищаючи при цьому вашу організацію від завдання їй шкоди. 

Грамотні добре підготовлені фахівці 

Наші консультанти беруть на себе ініціативу, а не просто координують і виконують. Ми вважаємо, що глобальний комплаєнс та звітність – це більше, ніж масштабний процес. Наші клієнтські команди об’єднують місцевих практиків з більш ніж 90 країн та спеціальні ресурси наших центрів передового досвіду з комплаєнсу. 

Наші спеціалісти віддані своїй справі, демонструють діловий підхід та швидко адаптуються. Вони виходять за межі суто складання звітності, щоб надавати поради та виявляти можливості. Вони пройшли підготовку та набули досвід у розв’язанні широкого спектру податкових, бухгалтерських, юридичних та кадрових складних завдань, що дозволяє їм швидше знаходити рішення, виходити на новий рівень розуміння проблем та пристосовуватися до ваших методів роботи. 

Рішення, які підходять саме вам 

Ми пропонуємо правильне поєднання людей, процесів та інструментів відповідно до ваших конкретних потреб. Не віримо в універсальні рішення для глобального комплаєнсу та звітності. Після ознайомленням з вами, вашою організацією та вашою ситуацією ми визначимо пріоритети, щоб розробити рішення, які відображають вашу географічну присутність, системи та методи роботи. 

Ми використовуємо новітні технології та інструменти, завдяки яким ви можете відстежувати та контролювати діяльність з єдиної точки будь-де у світі. З моменту включення у роботу наші гнучкі та масштабовані ресурси дають змогу швидко реагувати на зміни: розширювати або ж скорочувати масштаби за потреби.