Форма скарги

Наші цінності - це та платформа, на якій ми будуємо довготривалий і сталий успіх нашої організації. Ми прагнемо працювати так, щоб поширювати ці цінності, надавати нашим клієнтам послуги на найвищому рівні, створювати найкраще робоче середовище для нашої команди.

Mazars ставиться відповідально, відкрито та професійно:

  • до побоювань, що можуть виникати у членів команди і наших партнерів щодо зловживань та недбалості у фірмах Mazars; 
  • до побоювань, що можуть виникати у сторонніх осіб (клієнтів та інших зацікавлених сторін Mazars) щодо послуг, що їх надає Mazars.

До кого застосовуються процедури скарги Mazars?

Сигнали, що надходять від усіх фірм-учасниць Mazars та від персоналу, включно з тим, що працює за постійними договорами або договорами з фіксованим терміном, беруться до розгляду за Процедурою повідомлень від працівників, описаною нижче.

Сигнали, що надходять від сторонніх осіб, беруться до розгляду за Процедурою зовнішніх скарг, описаною нижче.

Зовнішні сигнали, що стосуються фірм, які не є учасницями Mazars, до розгляду не беруться.

Процедура зовнішніх скарг

Ми прикладаємо всі зусилля, щоб усе працювало. Якщо незважаючи на це, ви незадоволені, ви можете поділитися своїми зауваженнями, заповнивши наведену форму. Ми зв'яжемося з вами, аби спільно знайти рішення.

Детальніше

Процедура повідомлень від працівників

Ці правила щодо повідомлень про порушення ("Правила") надають механізм для членів колективів кожної фірми повідомляти про їхні щирі побоювання, а також надають захист від переслідувань, залякувань, дисциплінарних заходів тим, хто повідомляє.

Детальніше