Упровадження ЕДО

Модернізація бізнесу шляхом цифровізації документації, посилення взаємодії та підвищення ефективності

Електронний документообіг (ЕДО) скорочує час, який витрачають працівники на оброблення документів і складання фінансової звітності. Для успішної імплементації важливо проаналізувати та сформувати покроковий план переходу від паперового до електронного документообігу. Наша команда має необхідний досвід та знання для забезпечення успішного та ефективного упровадження ЕДО. 

Наші послуги: 

  • Аналіз документообігу та процесів, надання рекомендацій щодо впровадження ЕДО 
  • Порівняльний аналіз процесів і функцій різних типів програмного забезпечення ЕДО компанії 
  • Розроблення плану дій з упровадження ЕДО 
  • Підтримка під час упровадження ЕДО, підготовка інструкцій для користувачів 
  • Підготовка шаблонів документів, процедур і політик 
  • Комунікації з контрагентами у процесі переходу на ЕДО 
  • Надання юридичних та податкових консультацій щодо використання електронних документів